2 Mar, 2017 Postat de: Talis Lenjerii de Pat In: Diverse Comentarii: 0 Vizualizari: 113

6 moduri de a trece peste o zi, dupa o noapte in care nu te-ai odihnit indeajuns

Se intampla deseori sa nu ne odihnim indeajuns pe timpul noptii. Cu totii avem cele mai bune intantii atunci cand vine vorba despre somn, dar uneori viata poate sta in calea noastra. Poate ai un bebelus care te tine noaptea treaz, sau  poate trebuie sa muncesti pana tarziu, sau de ce nu, poate ai stat si te-ai uitat la seriale toata noaptea, stim cu totii cat de placut este.

Din fericire, exista cateva metode prin care ne putem recupera si rezista pana cand ne vom putea reuni cu patul nostru mult iubit.

1. Nu apasa pe Snooze

Chiar daca esti tentat sa o faci, nu apasa butonul de snooze la alarma. Poate vei mai castiga 20 minute de somn, dar tot iti va fi greu sa te ridici din pat si vei pierde timp pretios. Cel mai bine este sa te fortezi sa te trezesti si sa dai piept cu realitatea.

2. Lumina naturala

Expune-te la lumina naturala pentru a transmite corpului tau ca este timpul sa se trezeasca. Deschide larg draperiile imediat cum te trezesti. Daca lucrezi intr-un birou cu lumina artificiala, incearca sa faci pauze in care sa iesi afara.

3. Alimentatie corecta

Ar putea fi tentant sa sari peste micul dejun si sa mananci snacks-uri toata ziua. Acest lucru se intampla din cauza lipsei somnului. Ar fi de preferat sa combini proteinele cu carbohidratii pentru a-ti creste nivelul de energie incet dar sigur.

4. Cafeaua

Cafeaua este o adevarata minune atunci cand nu am dormit indeajuns. Am putea spune ca este un „somn artficial”. Ne face mai alerti si ne creste capacitatea de concentrare, dar trebuie sa ai grija. Prea multa cafeina te va face sa tremuri si iti va da dureri de cap sau palpitatii. Rezuma-te la maxim 2 cafele pe zi.

5. Hidratarea

Probabil cel mai important lucru este hidratarea. Asigura-te ca bei minim 2 litri de apa pe zi, mai ales daca nu ai avut parte de suficient somn in noaptea precedenta. Deshidratarea duce la pierderea energiei si a puterii, asadar cu siguranta nu vrei sa fii deshidratat atunci cand esti obosit.

6. Fa miscare

Poate nu ai destul timp de exercitii fizice atunci cand te trezesti din somn, mai ales daca nu ai dormit suficient, dar chiar si asa, straduieste-te sa faci miscare. Chiar si mersul pe jos se considera a fi un exercitiu fizic, asadar incearca mergi macar 15 minute pe jos. Astfel iti vei imbunatatii circulatia sangelui si totodata si atentia.

Cu toate ca acum stii cum trebuie sa te refaci dupa o noapte in care nu ai dormit suficient, ar fi mai benefic pentru tine sa eviti astfel de situatii. Incearca sa dormi cel putin 7 ore pe noapte si astfel vei fi in forma a doua zi. Nu iti face griji, lenjeriile de pat le aducem noi, tu trebuie doar sa dormi.

Comentarii

Lasa-ne un comentariu