Dorești să returnezi un produs? Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

 

Dacă dorești rambursarea banilor

1. Trimite-ne un e-mail la adresa contact@talis.ro in care să ne spui numele pe care ai făcut comanda și faptul că dorești să returnezi produsul/produsele

2. Include în e-mail și contul bancar (IBAN), însoțit de numele titularului pentru ca noi să îți putem rambursa banii

3. Dacă transportul a fost gratuit la primirea comenzii inițiale, returnarea acesteia se va taxa cu suma de 16 lei

4. Dacă produsul nu are niciun defect, iar magazinul nostru nu este de vină pentru faptul că doriți să îl returnați, se aplica taxa de 16 lei

5. Produsul trebuie să conțină toate piesele cu care a ajuns la tine (ambalaj, fotografie, etc.)

6. Ambalează produsele într-o pungă suplimentară, diferită de ambalajul lor original, similară cu cea în care le-ai primit

7. Cheamă curierul (FAN Courier sau GLS Courier) și predă-i coletul.

 

Adresa la care trebuie trimis este:

Șoseaua București-Urziceni, nr. 17, Natura Center, Pavilionul H5, Stand 26, Localitatea Afumați, Județul Ilfov

Telefon: 0763.88.44.88

 

8. De îndată ce primim coletul, îți vom returna banii în cont în termen de 14 zile lucrătoare

 

Dacă vrei să schimbi un produs:

1. Alege de pe site-ul nostru un produs pe care vrei să îl primești în schimbul celui pe care îl returnezi.

2. După ce te-ai hotărât, sună-ne la 0763.88.44.88 sau trimite-ne un e-mail la adresa contact@talis.ro și spune-ne numele pe care ai făcut comanda și ce ai ales

3. Operatorii noștri te vor îndruma de aici înainte

4. Dacă este cazul, vei achita o diferență de preț, sau îți va fi returnată diferența de preț într-un cont bancar furnizat de tine

5. Ambalează produsele într-o pungă suplimentară, diferită de ambalajul lor original, similară cu cea în care le-ai primit