De știut înainte de a returna un produs:
Satisfacția clienților este foarte importantă pentru noi, de aceea puteți restitui unul sau mai multe produse din cele cumpărate de pe talis.ro în termen de 14 zile din momentul în care ați primit coletul, indiferent de motivul pentru care vă decideți să faceți acest lucru. Va trebui să aveți în vedere următoarele:
• Modalitatea de a ne informa cu privire la returul sau schimbul unui produs este prin e-mail, la adresa [email protected]. Acest e-mail este urmărit de persoanele care se ocupă de procesarea schimbului sau returului de produse. Informarea telefonică va întârzia sau îngreuna procesarea cererii dvs.
• Vă recomandăm ca după primirea produselor, înainte de a le spăla sau folosi, să le verificați astfel încât ele să corespundă cerințelor dvs. Puteți returna sau schimba doar produsele care nu au fost folosite sau spălate.
• Pentru a putea beneficia de returnarea integrală a prețului plătit, trebuie să ne restituiți produsul cu toate componentele lui, fotografie de prezentare, ambalaj etc. În cazul în care nu ne sunt returnate toate componentele produsului sau acestea au fost deteriorate, ne rezervăm dreptul de a restitui o sumă de bani diminuată proportional cu valoarea cu care a fost diminuată valoarea de vânzare a produsului respectiv.
• Transportul pentru returul produselor este suportat de către cel care returnează produsul. Puteți alege în acest sens orice firmă de curierat care livreaza direct la adresa noastra, nu însă și Poșta Română. Talis.ro nu va recepționa, ci va refuza primirea coletelor reprezentând retururi trimise pentru care plata transportului este trecută la destinatar. În această situație coletul se va întoarce la expeditor, iar pentru ridicarea lui va fi necesară achitarea contravalorii transportului dus-întors;
• Produsul returnat trebuie să conțină toate piesele cu care a ajuns la tine (ambalaj, fotografie, etc.) În cazul în care se constată ulterior recepționării coletului că o parte din acestea lipsesc vă vom informa despre acest lucru și ne rezervăm dreptul de a vă restitui o sumă de bani mai mica decât cea plătită de dvs. urmând ca diminuarea să fie proporțională cu scăderea valorii de vânzare a produsului restituit.
• În situația în care comanda dvs. inițială a îndeplinit condițiile pentru a beneficia de transport gratuit (ați comandat două lenjerii de pat, altele decât cele la oferta 1+1 Gratis sau valoarea achiziției a fost de 399 lei sau mai mare) iar prin returnarea unuia sau a mai multor produse nu mai sunt îndeplinite condițiile respective, se va reține din valoarea ce trebuie restituită și valoarea transportului initial.
• Mobilierul se poate returna doar in forma in care a fost primit, neasamblat. Orice eventuale neconformitati trebuiesc observate si raportate inainte de inceperea procesului de asamblare. Odata asamblat produsul nu mai poate fi returnat.
Dorești să returnezi un produs? Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:
Dacă dorești rambursarea banilor:
1. Informează-ne prin e-mail la [email protected] cu privire la decizia de a restitui un produs; Asigură-te că ai trecut corect numele pe care a fost făcută comanda, numărul comenzii, numărul facturii sau orice altă data care să ne ajute să identificăm corect comanda.
2. Asigură-te că ai trecut în e-mail contul bancar (IBAN), însoțit de numele titularului pentru ca noi să îți putem rambursa banii. Contul trebuie neapărat să fie deschis la o bancă din România.
3. Ambalează produsele într-o pungă suplimentară sau orice alt ambalaj, diferit de ambalajul original al produsului, care să îl protejeze pe parcursul drumului. Nu vom accepta primirea unor produse la care etichetele pentru transport au fost lipite pe ambalajul original al produsului iar în cazul în care se constată ulterior acest lucru, ne rezervăm dreptul de a restitui o sumă de bani diminuată cu valoarea cu care a fost micșorată valoarea produsului;
4. În cazul produselor cu mai multe piese, din care una cu defect, vor fi schimbate piesele cu defect și nu întreg produsul;
5. Cheamă curierul ales de tine și predă-i coletul. Poți alege orice curier dorești.
Atentie! Nu este nevoie să aștepți confirmare. Odată ce ai trimis e-mailul, poți trimite coletul către noi prin firma de curier aleasă.
Adresa la care trebuie trimis coletul este: Șoseaua București-Urziceni, nr. 17, Natura Center, Pavilionul H5, Stand 26, Localitatea Afumați, Județul Ilfov Telefon: 0763.88.44.88 |
6. După ce primim coletul, îți vom returna banii în cont. De regulă restituim suma de bani în termen de 3-4 zile lucrătoare însă în perioadele aglomerate acest termen poate ajunge până la 14 zile lucrătoare.
Dacă vrei să schimbi un produs:
1. Alege de pe site-ul nostru un produs pe care vrei să îl primești în schimbul celui pe care îl returnezi.
2. După ce te-ai hotărât, sună-ne la 0763.88.44.88, și spune-ne ce ai ales.
3. Într-un schimb de produse sunt implicate două transporturi, valoarea unuia va fi suportat de noi iar a celuilalt de către tine (16 lei).
4. Poți alege la schimb un produs cu o valoarea mai mica (situație în care va trebui să ne indici un cont bancar în care să îți restituim diferența de bani, sau îți putem oferi un voucher pe care îl vei putea folosi la o viitoare comandă) sau de o valoare mai mare (situație în care va trebui să achitați ramburs curierului, la momentul la care primiți coletul conținând produsul nou, această diferență).
5. Ambalează produsele într-o pungă suplimentară sau cutie, diferită de ambalajul lor original, similară cu cea în care le-ai primit.
6. Curierul va veni și îți va aduce noul produs. De asemenea va ridica produsul împachetat de tine și îl va aduce la noi.